torsdag 4 juni 2015

Tips ! Nail Art design for you - hur du får underbart fina naglar


Tips ! Nail Art design for you - hur du får underbart fina naglar


I detta inlägg tänkte jag visa er hur Ciaté Sequined Manicure Tutu ser ut på! En vacker paljettmanikyr som passar utmärkt till fest.
Jag målade två lager av ett svart nagellack på pek- och ringfingret, och medan det ännu inte torkat så applicerade jag paljetterna en efter en med hjälp av en tandpetare efter önskat mönster. Jag avslutade sedan försiktigt med ett överlack.
Till de övriga naglarna målade jag ett lager med Ciaté Glitter Grip, som ingår i kittet. Medan det fortfarande inte hade torkat doppade jag ned fingret i burken med paljetter, sedan pressade jag försiktigt med fingret på paljetterna för att få dem att sätta sig bättre. Jag avslutade försiktigt med ett överlack, och lät sedan min manikyr torka i 20 minuter. När du gör en sån här manikyr, tänk på att jobba med ett finger i taget och inte stressa - en manikyr blir sällan bra när man stressar fram den


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar